4.25 av 5

KBT

Kostrådgivning

Fysioterapi

Pris: 200 kr

Välkommen till Läka & Knodd Vårdcentral i Malmö!

Läka & Knodd Vårdcentral är en modern vårdcentral på Lilla Nygtan 7 i Malmö. Hit är du välkommen med hela familjen för kvalitativ vård hos kunniga medarbetare som alla ser till era behov. Här huserar allmänläkare, sjuksköterskor, barnsjuksköterska, ortoped, psykolog och dietist. Läka & Knodd Vårdcentral har även samarbete med fysioterapeut vid behov. Att söka vård hemifrån hos Läka & Knodd Vårdcentral är enkelt genom appen Läka. Du har möjlighet att få kontakt med vårdpersonal i appen både på kvällar och helger, vilket ökar tillgängligheten för dig att få kontakt med vården snabbt.

Som vårdcentral riktar vi oss till patienter i alla åldrar, men vi har även en del som är särskilt fokuserad på barn:

• Barnanpassade undersökningsrum samt lekutrymmen

• Tillgång till barnvagnsparkering

• Möjlighet att värma barnmat.

Detta kan du få hjälp med hos Läka & Knodd vårdcentral

De kompetenta läkarna och sjuksköterskorna på Läka & Knodd Vårdcentral följer dig och din hälsa genom livet och ger dig vård med ett personligt fokus. Några vanliga besvär som du kan söka hjälp för är till exempel:

• ADD / ADHD

• Infektioner

• Huvudvärk och migrän

• Yrsel

• Könssjukdomar

• Psykisk ohälsa hos barn och vuxna

• Mag- och tarmsjukdomar

Så väljer du Läka & Knodd Vårdcentral

Det är enkelt att lista sig hos Läka & Knodd Vårdcentral genom 1177. Efter att du valt vårdcentral är det smidigt att få kontakt, antingen genom att få vård på mottagningen centralt i Malmö eller hemifrån via Läka-appen.

Läka-appen - för enkel kontakt med vården

För smidig kontakt med personalen på Läka & Knodd Vårdcentral kan du ladda ner appen Läka. Då har du möjlighet att få digital kontakt med sjuksköterskor eller läkare genom videosamtal, samt få rådgivning kring behandling och recept vid behov. Om det bedöms att du behöver ett fysiskt vårdbesök på vårdcentralen så kan det bokas in.

Välkommen till Läka & Knodd Vårdcentral på Lilla Nygatan 7 i Malmö!

Informationen uppdaterades 09:16 - 6 feb, 2024

4.25 av 5

5 apr, 2024

26 mar, 2024

22 mar, 2024

Välkomnande och trivsam miljö. En personal som får mig att känna mig avslappnad och trygg. Högsta betyg!

15 mar, 2024

11 mar, 2024

Jag tycker inte om översittare. Det är trist.

18 mar, 2024 Läka & Knodd Vårdcentral svarade:

Hej Johanna, Vad tråkigt att du inte är nöjd med besöket hos oss. Vi vore tacksamma om du kontaktar oss och berätta mer om din upplevelse på verksamhetschef@lakavard.se Vänliga hälsningar, Victor på Läka & Knodd

Lunchstängt vårdcentral 12-13
Måndag - Fredag:08:00 - 17:00