MACC-bilen Orust

, Orust

Göksäter 365, 473 96, Henån, 47396

Vaccination Våra öppet tider är enligt schema på: https://www.maccpeople.se/17/45/oppettider-vastra-gotaland/

Informationen uppdaterades 09:06 - 17 okt, 2023

12 nov, 2023

Mycket snabbt, färdigt under minuten och man va ute igen men ma fick inget plåster. Platsen var under all kritik, stod på sidan av en icke upplyst landsväg och det fanns inga parkeringar att använda utan man fick ställa bilen på vägen. Känns inte rätt att det inte fanns en plats att sitta på efteråt, alla andra platser man varit på innan har sagt att man ska sitta i minst 15min efteråt, så att direkt vara tvungen att köra iväg kändes inte professionellt.

12 nov, 2023

Dåligt bemötande av personalen, direkt oproffsigt. Bilen står på en mörk landsväg utan att man kan parkera. Fick ingen information om biverkningar och ingen information alls. Kommer aldrig att anlita denna vaccination buss igen. Otrevlig personal.

12 nov, 2023

Man kan inte ställa en hus il mitt på en landsväg utan parkeringsplatser för era patienter. Så respektlöst beteende mot de som tror att man bokat en tid till något som såg seriöst ut. Skärpning!!!!!

+462024#### Visa nummer

Drop-in-tider