Västra Hamngatan 13A, Göteborg

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile Göteborg Domkyrkan!

Tandvårdskliniken Smile i Göteborg hittar du centralt invid Domkyrkan. Du kan vara säker på att få ett vänligt och tryggt bemötande av såväl tandläkare som tandhygienister och tandsköterskor. Oavsett om du vill boka en tandläkarundersökning eller göra olika behandlingar finns här något för dig. Alla patienter erbjuds delaktighet i sin behandling och därför tar vi oss tid att lyssna på dina behov. Tandvård är gratis upp till 23 års ålder och både barn, ungdomar och resten av familjen är välkomna att boka en tid.

Utbudet hos oss på Smile Göteborg Domkyrkan

• Tandläkarundersökning
  • Akut tandvård
  • Tandblekning
  • Tandstensborttagning
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandställning Invisalign

Förutom allmän tandvård finns det också möjlighet att testa våra behandlingar såsom tandblekning och osynlig tandställning med Invisalign. Vår personal kan erbjuda estetisk tandvård.

Vi erbjuder akut tandvård i Göteborg

Om du behöver boka en akut tid hos är det bara att kontakta oss, så bokar vi in dig direkt.

Vi är specialiserade inom tandreglering

Vill du få ett jämnare leende? Vi är experter på tandreglering med hjälp av tandställningen Invisalign.

Hitta till oss på Smile Göteborg Domkyrkan

På Västra hamngatan 13a, inom vallgraven, ligger tandvårdskliniken Smile snett mittemot Domkyrkan i Göteborg. Med ett centralt läge i Göteborg kan du ta dig hit med kollektivtrafik. Hållplatsen heter Göteborg Domkyrkan.

Tveka inte att kontakta oss på Smile Göteborg Domkyrkan så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 08:34 - 10 apr, 2024

:00:00 - 00:00