Kungstensgatan 2, Stockholm

Ögonlocksplastik

Injektionsbehandling

Pris från: 2000 kr

IPL

Välkommen till Estetiska Institutet!

Hos oss på Estetiska Institutet erbjuds du estetisk vård och plastikkirurgi av legitimerade specialister. Våra plastikkirurger har lång erfarenhet av estetisk och rekonstruktiv plastikkirurgi, och tillhör de främsta inom sitt område. Det är viktigt för oss att du som patient känner dig trygg och väl omhändertagen hos oss. Därför ser vi ser alltid till att utföra våra behandlingar på ett säkert sätt. Vi följer dig från första konsultation till slutresultat och uppföljning, så att bästa möjliga resultat kan uppnås.

Du hittar vår klinik i vackra lokaler på Kungstensgatan 2 på Östermalm i Stockholm. Vi har lagt stor vikt vid att skapa en rofylld plats, där du kan känna dig bekväm och avslappnad. Välkommen!

Det här erbjuder vi på Estetiska Institutet

Vi strävar alltid efter ett naturligt resultat, och hjälper dig med det mesta inom plastikkirurgi och estetisk vård. Du kan exempelvis få hjälp med:

• ögonlocksplastik
  • ansiktslyft
  • näsplastik
  • öronplastik

Hitta till Estetiska Institutet

Det är enkelt att ta sig till vår klinik på Kungstensgatan 2. Du hittar oss precis invid Viktor Rydbergs Gymnasium, i korsningen mot Karlavägen. Du kan antingen ta buss 2 och hoppa av på hållplats Tegnérgatan, eller gå en kort promenad från tunnelbanestation Tekniska Högskolan.

Välkommen att boka en tid hos Estetiska Institutet!

Informationen uppdaterades 16:37 - 8 sep, 2023

25 mar, 2023