Björkgatan 4, Uppsala

Naprapatbehandling

Massage

Varmt välkommen till Muskelcentrum Uppsala Björkgatan!

På Björkgatan 4 hittar du Muskelcentrum Uppsala Björkgatan. Vi som arbetar på kliniken är legitimerade naprapater och har lång erfarenhet av att behandla både akuta och långvariga besvär från muskler och leder. Vårt mål är att hitta orsaken bakom dina besvär, så att vi kan ta fram en behandlingsstrategi som fungerar för just dig. Vi hjälper dig att bli av med din smärta för gott!

Om Muskelcentrum

Muskelcentrum är en av Sveriges största naprapatverksamheter och har kliniker i Uppsala, Gävle, Västerås och Sigtuna. Våra erfarna naprapater har specialiserad kunskap inom olika belastningsskador, som till exempel arbetsrelaterade besvär och idrottsskador. Vi har dessutom avtal med en rad olika elitlag och gör internationella uppdrag inom svenska landslag.

Det här kan vi hjälpa dig med på Muskelcentrum Uppsala Björkgatan

Vi kan hjälpa till med alla möjliga besvär som är kopplade till rörelseapparaten. Vanliga besvär som vi behandlar är:

• Ryggskott
  • Nackspärr
  • Huvudvärk
  • Hälsporre
  • Ischias
  • Tennisarmbåge
  • Smärta i axlar och skuldror
  • Löparknä

Hitta till kliniken

Du hittar oss på Björkgatan 4 i Uppsala, precis invid Österängens IP. Du tar dig enklast hit genom att ta buss till hållplats Österängsgatan norra eller Österängsgatan södra. Om du istället väljer att du ta bilen finns fri parkering att tillgå utanför entrén.

Välkommen att boka en tid hos Muskelcentrum Uppsala Björkgatan, och bli av med dina besvär!

Informationen uppdaterades 15:32 - 16 mar, 2023