Fyristorg 6, Uppsala

Idrottsmassage

Behandling av hälsporre

Behandling av ryggskott

Behandling av nackspärr

Varmt välkommen till Muskelcentrum Uppsala Fyristorg!

I hjärtat av Uppsala, hittar du Muskelcentrum Uppsala Fyristorg! Här arbetar legitimerade naprapater som kan hjälpa dig med både akuta och långvariga besvär från rörelseapparaten. Vårt mål är att hitta orsaken bakom dina besvär, så att vi kan ta fram en behandlingsstrategi som funkar för just dig. Vi hjälper dig att bli av med din smärta för gott!

Om Muskelcentrum

Muskelcentrum är en av Sveriges största naprapatverksamheter och har kliniker i Uppsala, Gävle, Västerås och Sigtuna. Våra erfarna naprapater har specialiserad kunskap inom olika belastningsskador, som till exempel arbetsrelaterade besvär och idrottsskador. Vi har dessutom avtal med en rad olika elitlag och gör internationella uppdrag inom svenska landslag.

Det här kan vi hjälpa till med på Muskelcentrum Uppsala Fyristorg

Vi hjälper dig med alla sorters besvär som kommer från muskler, skelett och leder. Vanliga besvär som vi behandlar är:

• Ryggskott
  • Nackspärr
  • Huvudvärk
  • Hälsporre
  • Ischias
  • Tennisarmbåge
  • Smärta i axlar och skuldror
  • Löparknä

Hitta till oss

Du hittar oss i vackra lokaler i centrala Uppsala, på Fyristorg 6. Du tar dig enklast hit genom att gå en kort promenad från Uppsala Centralstation, eller ta buss till hållplats Saluhallen. Om du väljer att åka bil till kliniken finns det parkering att tillgå på Parkering Fyristorg.

Välkommen att boka en tid hos Muskelcentrum Uppsala Fyristorg, och bli av med dina besvär!

Informationen uppdaterades 15:33 - 16 mar, 2023

17 feb, 2023