Liregatan 2, Ystad

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile i Ystad!

Du finner vår tandläkarklinik i centrala Ystad invid charmiga kullerstensgator i en gemytlig, äldre byggnad. Våra tandsköterskor och tandläkare, som också är odontologiskt ansvarig, står redo att hjälpa dig. Ytic tandreglering har nu blivit en del av Smile vilket innebär att du kan få rådgivning av erfaren personal kring sneda tänder eller ett felaktigt bett. Vi erbjuder behandling utan remiss. Du står själv för kostnaden men har möjlighet att få ersatt delar av behandlingen av Försäkringskassan.

Vi på Smile Ystad erbjuder tandreglering för barn och vuxna

Vi vill erbjuda en god allmäntandvård utifrån dina behov, så att du ska kunna ha en så god tandhälsa som möjligt. Tandreglering står i fokus och görs med en passande tandställning som säkerställer ett perfekt resultat.

Det är enkelt att hitta till Smile Ystad

Vår tandläkarklinik på Liregatan 2 ligger nära Österleden om du ankommer med bil. Det finns en parkering utanför kliniken. I Ystad är det nära till allt du behöver och så även till tandläkaren. Om du anländer med tåg tar det bara ett par minuter att gå hit. Eftersom både butiker och liknande ligger i närheten kan du uträtta andra ärenden på samma gång!

Välkommen att boka en tid hos Smile i Ystad!

Informationen uppdaterades 11:09 - 15 apr, 2024

0411-1#### Visa nummer