Öppet måndag från 07:30

Capio Fysio Ystad, Ystad

Aulingatan 22a, Ystad

Capio Fysio Ystad, Ystad

Vi är en resursenhet till Capio Novakliniken Marinan Ystad. På Capio Fysio Ystad är vi inriktade främst på besvär ifrån kroppens muskler och leder. Till oss kan man söka med akuta och/eller långvariga smärttillstånd. Exempel på tillstånd som du kan söka hjälp för är: idrotts- och motionsskador, rygg- och nackbesvär, huvudvärk, artros och graviditetsrelaterade besvär. Vi har även olika projekt för specifika patientgrupper som drivs i samarbete med vårdcentral. Sjukgymnasterna/fysioterapeuterna på Capio Fysio Ystad är stolta över: sin breda och höga kompetens, tillgången till ett topputrustat gym, den höga patientnöjdheten och den evidensbaserade fokuseringen på träning som ett effektivt behandlingsalternativ.

Informationen uppdaterades 09:08 - 18 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 07:30 - 20:00