Öppet måndag från 08:00

Laboratoriet Vårdcentralen Vingåker, Vingåker

Östra Torggatan 3, Vingåker

Laboratoriet Vårdcentralen Vingåker, Vingåker

Vingåkers Vårdcentral har avtal med Region Sörmland och ingår i Hälsoval Sörmland. Vi erbjuder tillgång till läkare, distriktssköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeut, kuratorer och psykoterapeut, men också specialistsköterskor för diabetes, hjärtsvikt och astma/KOL. Vi erbjuder dig vaccination mot fästingsmitta, influensa och resevaccin. Vi vill tillsammans med dig skapa bättre hälsa för hela människan genom bra bemötande, professionell vägledning och nytänkande. Vi arbetar för enhälsofrämjande livsstil. Då vi arbetar systematiskt med ständiga förbättringar är du varmt välkommen med dina synpunkter på vår verksamhet.

Informationen uppdaterades 16:09 - 24 apr, 2020

Logga - Kry