Diabetesmottagningen, Medicinkliniken ViN

Om Diabetesmottagningen, Medicinkliniken ViN

Diabetesmottagningen är belägen på plan 1, uppgång C.

Vrinnevisjukhuset, Målpunkt C, plan 1, Norrköping - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt

Diabetesmottagningen, Medicinkliniken ViN

08:41 - 29 sep, 2015 skrev:

Dåligt att man inte ens kan lämna ett meddelande, eller att sköterskorna svarar, ringer man direkt nr så borde ju ni svara.som sagt alla har ej dator idag..så ta fram som det var förut,när ni hade telefon tid o man fick prata med er

09:49 - 01 sep, 2015 skrev:

Ni lämnar mycket att önska i förmågan att få kontakt med er. Det finns ingen annan kontaktväg än ett telefonnummer som man endast kan prata med er mellan 8 o 9. Däremellan kan man inte ens lämna ett meddelande om att bli uppringd.
Det finns inte ens en mail, eller facebook eller vad som helst att lämna ett meddelande. Endast mina vårdsidor och där är inte jag inne. Vi är alla olika och vill ha olika sätt att nå er på, mina vårdsidor passar inte mig, jag kommer aldrig ihåg lösenordet för ngt man inte behöver använda mer än ngn gång per år.