Gynekologiska mottagningen, Kvinnokliniken ViN

Om Gynekologiska mottagningen, Kvinnokliniken ViN

Vid ditt besök hos oss ingår vanligen en gynekologisk undersökning. Oavsett om besöket är akut eller planerat kan du inte välja om du träffar en manlig eller kvinnlig läkare. Du träffar den som har bäst kompetens att hjälpa dig. Ibland behöver dock läkaren ta hjälp av en kollega som ev också behöver undersöka dig.
Vrinnevisjukhuset har ett utbildningsansvar kopplat till Hälsouniversitetet. Här förekommer studenter med olika inriktningar och i olika nivåer under sin utbildning. Under ditt besök kommer du kanske att få träffa någon av dem.
Om du får förhinder och inte kan komma på den tid du fått, kontakta oss snarast. Om du uteblir utan att höra av dig debiteras du ändå för besöket, även om besöket skulle ha varit kostnadsfritt.

Vrinnevisjukhuset, Norrköping - visa på karta