Vårdcentralen Finspång

Om Vårdcentralen Finspång

Hos oss är alla välkomna,– yngre som äldre. Vi erbjuder en mycket bred kompetens, för en trygg och säker hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vi arbetar hälsofrämjande och engagerar oss gärna extra för barn och ungdomar med särskilda behov, personer med psykiska funktionshinder, långtidssjukskrivna och äldre.

Lista dig hos Vårdcentralen Finspång

Lasarettsvägen 12-16, Finspång - visa på karta
Nej

Vårdcentralen Finspång

2,3

14:58 - 12 sep, 2018 skrev:

Svårt att boka tid då det står kl8 på nätet men får då bara att försöka dagen efter igen. Får höra efteråt av andra att det går att ringa från kl 06,00 dåligt att inte informera pm detta. Förklarar varför det jämnt är fullt och hänvisas till nästa dag på telsvarare☹️

2,2

02:22 - 02 sep, 2018 skrev:

Trevliga sköterskor och personal i övrigt, Läkaren nonchalant och oengagerad. Kändes ointresserad och lyssnade ej. Har bytt vårdcentral.

2,0

08:04 - 03 apr, 2017 skrev:

fick jätte bra hjälp tack

08:43 - 20 dec, 2016 skrev:

Får ju bara prata med en dator röst när man vill prata med någon

1,2

14:35 - 05 dec, 2016