Unicare Vårdcentral Vetlanda

Om Unicare Vårdcentral Vetlanda

Unicare sätter patienten i centrum. Hos oss träffar du läkare, sjuksköterskor med specialistkompetens inom diabetes, diplomerad tobaksavvänjare, kostrådgivning samt fysioterapeuter, arbetsterapeut och KBT -terapeut. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till närakuten. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso-och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning.

För alla listade patienter:
Gratis träning på vårt gym!

Vi har även en filial i Kvillsfors där vi har mottagning torsdagar kl 08:00-12:00. Där träffar du en distriktsläkare och en distriktssköterska.

Lista dig hos Unicare Vårdcentral Vetlanda

Vitalagatan 9, Vetlanda - visa på karta
Drop-in
  • Tisdag - Fredag 09:30 - 11:00
Distriktssköterskeverksamhet, Hjärtsviktsmottagning, primärvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Sjukvårdsrådgivning, Tobaksavvänjning, primärvård, Vaccinationsverksamhet

Unicare Vårdcentral Vetlanda

18:51 - 30 dec, 2018