• 010 - 888 54 07

• Lunchstängt 12.00-12.30

4,7

Logo Audika Vasastan

Om Audika Vasastan

Välkommen till Audikas hörselklinik på Dalagatan i Vasastan! Vad behöver du hjälp med?

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Det här kan du få hjälp med hos Audika Vasastan

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Hos oss kan du göra hörseltest

Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest kostar 100 kr (frikort gäller) och du behöver ingen remiss för att boka en tid hos Audika Vasastan. Du kan läsa mer om hörseltest på vår hemsida.

Audika Vasastan är auktoriserad av Region Stockholm

Vår hörselklinik på Dalagatan i Vasastan är auktoriserad av Region Stockholm inom primär hörselrehabilitering. Det betyder att Audika följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning är du välkommen till oss. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Följ Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Vasastan

Hörseltest hos Audika Vasastan i Stockholm

Upplever du tecken på nedsatt hörsel, som till exempel att det är svårt att följa med i konversationer när många pratar samtidigt? Då kan vi...

Hörapparater hos Audika Vasastan i Stockholm

Vi på Audika Vasastan erbjuder smarta hörapparater anpassade efter ditt liv, dina behov och din livssituation. Hos oss hittar du olika märke...

Batterier till hörapparater hos Audika Vasastan i Stockholm

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Vasastan kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batter...

Hörseltest online hos Audika Vasastan i Stockholm

Har du funderat på om du borde testa din hörsel, men inte kommit till skott? Då kan du göra Audikas hörseltest online, för att få en första ...

Karta - Dalagatan 32, Stockholm

Audika Vasastan

4,7

13:11 - 26 mar, 2020 skrev:

Högsta klass på allt , från bemötande i receptionen till besöken hos Audionom Daniel. Kan starkt rekommendera Audika Vasastan

17:33 - 06 feb, 2020 skrev:

Har varit hos Daniel P som var lugn och noggrann.
Kände mig väldigt nöjd.

18:01 - 09 jan, 2020 skrev:

Mkt kunnigt o ett bra bemötande av
Daniel ! Tack !

11:14 - 23 aug, 2019 skrev:

Varit hos Daniel P, som var mycket noggrann,tydlig och allt i ett lugnt tempo.
Det kändes mycket bra.

08:56 - 25 apr, 2019 skrev:

Telefonmottagningen dålig.
Ej personalenfel.

12:57 - 05 feb, 2019

12:56 - 05 feb, 2019 skrev:

Jag har fått otroligt bra och professionell hjälp av Daniel P.R som är den bästa audionom jag träffat under alla mina år som hörselskadad. Den utrustning han har hjälpt mig med att underlätta mitt liv både privat och i mitt arbete.

12:52 - 05 feb, 2019

11:00 - 16 jan, 2019 skrev:

Helt nöjd med allt. Pedagogisk audionom Daniel.

08:39 - 04 dec, 2018

• Fråga ställd 17:50 09 sep 2016

Har Avesina i Kista upphört

Audika Vasastan svarar:

Hej Kajsa,
    Avesina har bytt namn till Audika. Vi är samma personal och lokal som tidigare. Välkommen.