Öppet i morgon från 09:00

Husläkarna Varmbadhuset Varberg AB, Varberg

Strandgatan 5, Varberg

Husläkarna Varmbadhuset Varberg AB, Varberg

Husläkarna Varmbadhuset i Varberg är en privat vårdcentral inom ramen för Vårdval Halland. Vårt mål är att ge dig som patient ett personligt och professionellt omhändertagande med kontinuitet i kontakten med såväl läkare som sköterska och övrig personal. Våra lokaler är lättillgängligt belägna i centrala Varberg via buss och tåg, utanför finns en stor parkeringsplats. Vi har dagligen akuttider och tidsbokade besök. Vi har även tider som är bokningsbara via 1177, vårdens E-tjänster. Utöver distriktsläkarmottagning erbjuder vi distriktssköterska, barnavårdcentral sjukgymnast och arbetsterapeut i samma hus. Vi utför också resevaccinationer och företagshälsovård, tobaksavvänjning samt stöd till viktminskning. Vi har samarbete med Comwell vad gäller sjukgymnastik. Mer information finns på vår hemsida www.husläkarnavarmbadhuset.se.

Informationen uppdaterades 17:02 - 30 jul, 2021

Lördag - Söndag : 09:00 - 13:00