Vårdcentralen Veddige, Veddige

Om Vårdcentralen Veddige, Veddige

Vårdcentralen, som ligger i Veddige samhälle har ett brett utbud. Utöver läkar- och distrikssköterskemottagning har vi BVC, sjukgymnastik, arbetsterapi, KBT-utbildad kurator och rehab-coach. Vårdcentralen har en Öppen Infektionsmottagning som är öppen måndag - fredag mellan kl. 09:00 - 11:00. Vi har även distriktssköterskor med specialistutbildning inom diabetes, astma/KOL och missbruksproblem. Vårdcentralen har egen behandlingsbassäng. Vi har även komplett distriktssköterskemottagning i Bua. Provtagning erbjuds vid alla enheterna. Vårdcentralen erbjuder en omfattande vaccinationsservice. Vid vårdcentralen finns ett välsorterat Apotek.

Lista dig hos Vårdcentralen Veddige, Veddige

Västra Ringvägen 11, Varberg - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 09:00 - 11:00 Endast infektion
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Veddige, Veddige

12:16 - 11 aug, 2019 skrev:

noggranna ,trevliga,lyssnande läkare som tog sej tid att undersöka m.m.en mycket trevlig atmosfär.samt de nya läkarna är suveräna,noga m.m samt sköterskorna inte att förglömma !!!!