Läjeskliniken, Träslövsläge

Om Läjeskliniken, Träslövsläge

Välkommen till Läjeskliniken!

Alla besök sker efter tidsbokning via telefon eller webbtidbok.

Läjeskliniken är en fullt utrustad vårdcentral med läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, barnavårdscentral, provtagning, diabetesmottagning, tobaksavvänjning, spirometriundersökning av alla KOL- och astmapatienter. Vi erbjuder också alla typer av resevaccinationer. Förutom de kompetenser som alltid finns tillgängliga på Läjeskliniken har vi tillgång till psykolog, BVC-psykolog, KBT-terapeut, arbetsterapeut, medicinsk fotvård och fysioterapeut via avtal med andra vårdenheter (se mer information om våra samarbetspartners via vår hemsida www.lajeskliniken.se).

Vi erbjuder webbtjänsten 1177.se, där du kan förnya recept, boka samt av- och omboka besök.

Lista dig hos Läjeskliniken, Träslövsläge

Nätvägen 1 - visa på karta