Vårdcentralen Tvååker, Tvååker

Om Vårdcentralen Tvååker, Tvååker

Vårdcentralen Tvååker ligger i Tvååkers samhälle med apotek och folktandvård under samma tak.

Du kan alltid kontakta oss via nätet. Logga in på www.1177.se för att förnya recept, av- och omboka ditt besök med mera.

Lista dig hos Vårdcentralen Tvååker, Tvååker

Fogdevägen 1, Varberg - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Tvååker, Tvååker

2,2

13:19 - 15 jan, 2020 skrev:

Jag är mycket besviken på läkarna. Jag har blivit dåligt bemött flera gånger. Viftar gärna bort problemen.
Sjuksköterskorna och övrig personal är däremot mycket tillmötesgående och trevliga.

2,2