Capio Husläkarna Kungsbacka, Kungsbacka

Om Capio Husläkarna Kungsbacka, Kungsbacka

Din personliga vårdcentral i Kungsbacka centrum med god kontinuitet och med patienten i fokus. Du är välkommen att ringa oss för att boka en planerad tid eller en akuttid samma dag. Använd dig gärna av webbtjänsten 1177 Vårdguidens E-tjänster för en snabb service gällande ärenden som t ex av- och ombokning av tid, receptförnyelse eller om du bara vill ställa en fråga. På vår vaccinationsmottagning erbjuder vi en bred service med kompetent personal. Under samma tak kan vi också presentera vår väl fungerande sjukgymnastik, arbetsterapi, företagshälsovård, rehabcoach, kurator och psykolog för samtalsterapi, diabetes- och astmamottagning. Vår drop-in-mottagning för barn är öppen tre dagar i veckan. Du är också välkommen att besöka vårt blodtrycksrum och mäta ditt blodtryck kostnadsfritt när det passar dig. Se även separat beskrivning av vår distriktssköterskemottagning, sjukgymnastik, BVC och BHV-psykologmottagning. För mer information gå in på vår hemsida www.capio.se.

Lista dig hos Capio Husläkarna Kungsbacka, Kungsbacka

Nygatan 10 D - visa på karta