Vårdcentralen Vallås, Halmstad

Om Vårdcentralen Vallås, Halmstad

Vårdcentralen Vallås ligger mitt i Vallås centrum med apotek som närmaste granne. Vi erbjuder hälso och sjukvård utförd av specialistläkare i allmän medicin. Vi har dessutom läkare under utbildning. Vi har provtagning, distriktssköterskemottagning med specialistutbildad astma- och diabetessköterska, koagulationsmottagning, vaccinationsmottagning, sjukgymnastik, arbetsterapi, psykolog, kurator, rehabteam samt barnavårdscentral. Tillgång till fotvård och dietist.

Vi erbjuder också e-tjänsten 1177. Skaffa konto kostnadsfritt och du kan förnya recept, beställa tid, av- omboka ditt besök, förnya hjälpmedel, ställa en fråga och mycket mer.

Lista dig hos Vårdcentralen Vallås, Halmstad

Vallås Torg 14, ingång mot Vallås skolan - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Vallås, Halmstad

3,6

18:02 - 26 maj, 2019 skrev:

Jag tycker att personalen är proffsiga och kunniga. Dessutom trevliga.

10:04 - 29 maj, 2017 skrev:

Hur är det möjligt när man ringer 07.30 och ni ringer upp 08.35 att tiderna är slut?? Har varit på akutmottagning och sjukgymnast på Vallås och antagligen fått fel diagnos enl. Sjukgymnasten skulle jag höra av mig efter 14 dagar har gått med värk och svullet knä sedan dess. Nu behöver jag remiss till röntgen att det ska vara så svårt och få en tid, varför ska man behöva ringa igen på tisdagmorgonen varför kan man inte bli uppsatt på en tid redan på måndagen???

2,2