3.65
Öppet, idag till 17:00

Vårdcentralen Vadstena

Jungfruvägen 5, Vadstena

Vårdcentralen Vadstena

Till Vårdcentralen Vadstena är alla välkomna - gammal som ung. Vår målsättning är att ge befolkningen en trygg och säker vård med hög medicinsk kompetens, god tillgänglighet och ett bra bemötande. Vi arbetar aktivt med hälsoförebyggande arbete och livsstilsfrågor för att våra patienter ska få stöd i att ha en hälsosam livsstil. En hälsosam livsstil är grunden för ett aktivt liv och förebygger många sjukdomar. Prata gärna med någon av oss om du behöver hjälp med rökavvänjning, viktminskning eller andra livsstilsförändringar. För kontakt och mer information - se vårt utbud.

Informationen uppdaterades 08:06 - 13 apr, 2021

3.65 / 5

13 jan, 2020 sören h. skrev:

Finns inget att klaga på, efter 10-12 år och många besök

7 nov, 2019 Anna J. skrev:

Bra att få möta ”min” läkare vid besök, alternativt samma läkare via mina sidor.

27 jun, 2016 majlis skrev:

4 jan, 2016 Bo skrev:

Det skulle vara lättare för patienter att via "mina vårdkontakter" , kunna boka en tid hos sin "husläkare" och kunna hitta uppgifter om de personer som arbetar på Vårdcentralen i Vadstena.

24 sep, 2013 susnne skrev:

Måndag - Fredag : 08:00 - 17:00 Vårdcentralen