3.97

Vårdcentralen Skärvet, Söder, Växjö

Södra Järnvägsgatan 22, 352 34 Växjö

Vårdcentralen Skärvet, Söder, Växjö

3.97
Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens. Verksamhetschef Susanne Berge, tel 0470-58 80 00

Informationen uppdaterades 16:06 - 25 maj, 2021

3.97 / 5

3 maj, 2021 Hatja H. skrev:

25 jan, 2021 Eva Ö. skrev:

Snabbt och effektivt. Ger nu toppbetyg för fysisk miljö då det var obligatorisk fråga men behövde inte ens ta mig dit

20 okt, 2020 Philip Ö. skrev:

Växjös bästa V-Central! Fantastisk personal och läkare som faktiskt bryr sig. Känner mig välhandomtagen för första gången på 10 år!

17 nov, 2019 Gert E. skrev:

Fantastisk personal. Sköterska ringde upp dagen efter för att kolla upp en incident som hände vid besöket. Fantastiskt, jag blev mycket positivt överraskad. Ett stort tack.

19 jan, 2019 L..a skrev:

Väldigt tillmötesgående personal och överlag jättebra VC!

Måndag - Onsdag : 07:30 - 17:00
Torsdag : 09:15 - 17:00