Hejaregatan 32, VÀxjö

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VĂ€lkommen till Synsam Grand Samarkand!

I vÄr vÀlsorterade butik pÄ Hejaregatan 32 pÄ Grand Samarkand i VÀxjö kan du fÄ hjÀlp med allt frÄn olika sorters synundersökningar till bÄgar, glasögon, eller linser. VÄra legitimerade optiker hjÀlper bÄde dig som behöver skaffa glasögon för första gÄngen och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bÄgar.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lÄng erfarenhet hos oss pÄ Synsam Grand Samarkand som kan hjÀlpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta Àr det bra att kolla upp synen om du har svÄrt att se pÄ olika avstÄnd, upplever Äterkommande huvudvÀrk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla Àr vÀlkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjÀlpa dig utifrÄn just dina behov och förutsÀttningar.

Synsam Grand Samarkand hjÀlper dig att hitta rÀtt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbÄgar, frÄn vÀlkÀnda mÀrken, och vÄra rÄdgivare finns pÄ plats för att hjÀlpa dig hitta rÀtt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istÀllet, genom vÄrt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis ocksÄ solglasögon, linsvÀtska och mÄnga andra tillbehör.

Du kan kÀnna dig trygg hos oss

Mycket kan hÀnda under ett Är och dÀrför erbjuder vi dig stöd Àven efter att du gÄtt hem med dina nya glasögon. Om dina glasögon skadas inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersÀtter dem utan nÄgon extra kostnad. Skulle du uppleva att din syn försÀmrats under det första Äret Àr du dessutom vÀlkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Grand Samarkand pÄ Hejaregatan 32 redan idag!

Informationen uppdaterades 11:33 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:10:00 - 20:00
Lördag - Söndag:10:00 - 18:00