Öppet i morgon från 13:30

Gamleby hälsocentral

Centrum, Gamleby

Gamleby hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett vart i livet du befinner dig. Vi är en av länets 27 landstingsdrivna hälsocentraler. Du hittar oss i Gamleby centrum. Vi är ca 20 personer som arbetar på hälsocentralen och vi har i dagsläget ungefär 5900 listade patienter. Hos oss arbetar specialister i allmänmedicin, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, psykolog och sekreterare för att ge dig bästa möjliga vård. Förutom läkarmottagning har vi sjuksköterskemottagning inom diabetes, astma/KOL, livsstil, vaccination och inkontinens samt psykologmottagning. Välkommen till oss! Verksamhetschef Anette Karlsson

Informationen uppdaterades 09:03 - 27 okt, 2020

Logga - Kry

5 / 5

19 aug, 2020 Caroline J. skrev:

Vänligt mottagande, professionell läkarvård, snabb och effektiv provtagning

Fredag : 08:00 - 15:00
Måndag - Torsdag : 13:30 - 15:30 Provtagning