Gamleby hälsocentral

Om Gamleby hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet.

Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett vart i livet du befinner dig. Vi är en av länets 27 landstingsdrivna hälsocentraler. Du hittar oss i Gamleby centrum. Vi är ca 20 personer som arbetar på hälsocentralen och vi har i dagsläget ungefär 5900 listade patienter.

Hos oss arbetar specialister i allmänmedicin, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, psykolog och sekreterare för att ge dig bästa möjliga vård. Förutom läkarmottagning har vi sjuksköterskemottagning inom diabetes, astma/KOL, livsstil, vaccination och inkontinens samt psykologmottagning.

Välkommen till oss!
Verksamhetschef Anette Karlsson

Lista dig hos Gamleby hälsocentral

Centrum, Gamleby - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 11:00 Provtagning
  • Måndag - Torsdag 13:30 - 15:30 Provtagning
  • Fredag 09:15 - 11:00 Provtagning
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Livsstilsmottagning, primärvård, Vaccinationsverksamhet