Prima FLM, Centrala Västerås

Om Prima FLM, Centrala Västerås

Vi är en familjeläkarmottagning som erbjuder en fullskalig verksamhet med familjeläkare, distriktssköterska, arbetsterapeut, psykoterapeut, mödrahälsovård och BVC. Vår målsättning är att ge dig och din familj en trygg vård med hög tillgänglighet och kontinuitet. Vi finns på Norra Källgatan 26

Lista dig hos Prima FLM, Centrala Västerås

Norra Källgatan 26, Västerås - visa på karta
Nu kan du som är listad hos oss få vård online, du hittar den digitala mottagningen på www.prima.praktikertjanst.se
Husläkare / vårdcentral

Prima FLM, Centrala Västerås