4.88

Odensvi vårdcentral

Odensviplatsen 2, Västerås

Odensvi vårdcentral

4.88
Odensvi Vårdcentral är sedan 1994 en privat välfungerande mottagning med verksamhet inom alla aspekter av primärvård. Vi är för närvarande fem specialister i allmänmedicin samt ST- och AT-läkare i perioder. Vi sköter läkarbemanningen på ett ålderdomshem/servicehus. Vi har distriktssköterskor med särskild kompetens inom diabetes, demens, hypertoni, inkontinens, vaccination, sår, spirometri och rökstopp. Vi har egen BVC och MVC med barnmorskor, sköterskor och psykolog med bl a föräldra- och pappagrupper. Vi har även tre fysioterapeuter. Vi erbjuder bland annat sjukgymnastisk behandling, kiropraktik, akupunktur, medicinsk yoga, artros-/diabetesskola. Vi har även gruppaktivitet med cirkel-/styrketräning, kroppskännedom samt balans-/koordinationsträning. Vi har inte drop-in varför vi hänvisar våra patienter att boka tider via telefon: 021-15 25 00. Alla besök är tidsbokade där akuta fall triageras av sköterska via telefon.

Informationen uppdaterades 17:04 - 15 mar, 2021

4.88 / 5

5 okt, 2020 Josefine M. skrev:

1 jul, 2015 Ove skrev:

Snabb, trevlig och kunnig service. Patientens önskemål om behandling beaktas på ett seriöst sätt.