Närhälsan Vargön vårdcentral, Vargön

Om Närhälsan Vargön vårdcentral, Vargön

Närhälsan Vargön Vårdcentral har distriktsläkare, distriktssköterskor, undersköterskor och psykolog.
För tidsbokning/rådgivning ring 010-44 152 40 vardagar och följ anvisningarna i telefonen. Vid akut sjukdom utanför ordinarie öppettider, kontakta sjukvårdsrådgivningen, ring 1177 för rådgivning/tidsbokning på Jourcentralen Källstorp,Trollhättan. Telefon till sekreterare på jourcentralen 0520-833 82.

Lista dig hos Närhälsan Vargön vårdcentral, Vargön

Nordkroksvägen 3A, 468 30, Vargön - visa på karta