2.5
Öppet måndag från 08:00

Praktikertjänst Luthagens vårdcentral, Uppsala

Geijersgatan 8 Uppsala

Praktikertjänst Luthagens vårdcentral, Uppsala

Luthagens vårdcentral är en privat vårdcentral med landstingsavtal. I hjärtat av Luthagen möter du oss och får tillgång till vår breda kompetens. Här finns distriktsläkare, distriktssköterska, diabetessköterska, astma- och KOL-sköterska, dietist, fysioterapeut, psykolog och kurator. Vi har även ett eget laboratorium där du kan lämna prover efter remiss från vårdgivare. Via våra e-tjänster kan du förnya recept och avboka/omboka tid. Du kan lista dig på Luthagens vårdcentral via 1177 eller fylla i en blankett när du är hos oss på mottagningen. Vi hälsar såväl gamla som nya patienter varmt välkomna. Hos oss hittar du fri parkering.

Informationen uppdaterades 09:18 - 18 feb, 2021

2.5 / 5

10 feb, 2021 Lise-Lotte M. skrev:

Extremt dåligt bemötande av läkaren!! Hon lyssnade inte på mina besvär och satte sig emot vad tidigare läkare sagt (även bedömning från Akademiska sjukhuset). Hon var dessutom fruktansvärt nedlåtande och respektlös. Har aldrig varit med om något liknande. Det finns ingen vilja att hjälpa sina patienter, hon ville bara skriva av mitt ärende snarast möjligt. Låg kompetens och brist på förståelse. Övrig personal (bl.a sjuksköterskor) dock vänliga och tillmötesgående.

15 okt, 2020 Gunn E. skrev:

Positiv , kunnig och tillmötesgående personal!

9 sep, 2020 Amir H. skrev:

Otrevliga personal Inte nog med det dom gör alla för o inte träffa Folk som behöver sjukvård , själv klart att vi inte gå ditt mer vi meddelar våran grannar oxå !!!

2 dec, 2019 Lars-Olof H. skrev:

Jag har ringt och även sökt på nätet för att få uppgifter om mitt högkostnadsskydd. Startdatum och påförda avgifter. Tycks vara omöjligt.

Måndag - Fredag : 08:15 - 09:30 Provtagning drop-in
Måndag - Fredag : 09:30 - 11:30 Provtagning drop-in