Öppet måndag från 08:00

Barnavårdcentralen Capio Vårdcentral Bro

Bro Centrum 41-43,19731 Bro,BRO

Barnavårdcentralen Capio Vårdcentral Bro

Välkommen till Barnavårdscentralen Capio Vårdcentral Bro För anmälan om nyfött barn eller nyinflyttad/nytt val av BVC lämna meddelande på 070-000 10 50. Övrig kontakt direkt med respektive BVC-sjuksköterska. Gun Eliasson 08-120 010 51 Melissa Berglind 08-120 010 54 Birgitta Djerf 08-120 010 74 Vi svarar i telefonen när vi har möjlighet, vid upptaget och när vi inte kan svara tas meddelande emot i röstbrevlåda. Ni blir uppringda samma dag eller senast nästkommande vardag. Öppen mottagning för tillväxtmätning eller andra snabba/enklare besök måndagar 9.00-10.00. Övriga besök efter överenskommelse. Samordnare: Melissa Berglind 08-120 010 54 Verksamhetschef: Eva Winqvist 076-052 72 59 Välkommen till Capio Barnavårdscentralen Bro, Du vet väl om att du chatta direkt med oss - Då kan Du kan få rådgivning och hjälp direkt via vår chatt av sjuksköterskor direkt via Capio Barnavårdscentralen Bro Online. Chatten är öppen dygnet runt och vi svarar dig mellan kl. 8.00 och 15.00 alla helgfria vardagar. Om det behövs erbj

Informationen uppdaterades 17:05 - 5 mar, 2021