4.77

Citymottagningen hälsocentral

Nygatan 19B

Citymottagningen hälsocentral

4.77
Vi är en verksamhet som ingår i Hälsoval Västerbotten. Du är välkommen att boka tid via vårt telefonnummer eller e-tjänsten Boka tid direkt. På vår webbplats [lwww.ptj.se/citymottagningen] hittar du mer information hur du kontaktar mottagningen och om hur du bokar tid. Du kan alltid starta ditt besök digitalt genom Mitt PTJ. På så sätt slipper du stå i eventuell telefonkö och har möjlighet att snabbare få hjälp. Här kan du också förnya dina recept.

Informationen uppdaterades 08:02 - 1 apr, 2021

4.77 / 5

17 sep, 2020 Staffan l. skrev:

Hej! Vill uppriktigt tacka för ett seriöst, kvalificerat, snabbt och trevligt bemötande av samtlig personal. Ha en trevlig helg det är ni värda! // Staffan

16 dec, 2017 Jan skrev:

Det bästa stället jag har varit på, vet vad jag talar om. .

14 dec, 2017 Linda skrev:

Ett särskilt gott bemötande vad gäller barn/ungdomar, helt ovärderligt! Snabbt omhändertagande i alla situationer.

14 dec, 2017 Kicki skrev:

28 okt, 2017 inger skrev: