Holmsunds hälsocentral

Om Holmsunds hälsocentral

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil.

Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig.

Alla regionens hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken nedan, Så väljer du mottagning.

Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177.

Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

Lista dig hos Holmsunds hälsocentral

Himmelska Fridens Torg 7, Umeå - visa på karta
  • Måndag - Fredag 11:45 - 12:45 Lunchstängt
Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Hjälpmedelsverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Vaccinationsverksamhet

Holmsunds hälsocentral

3,0

20:51 - 20 feb, 2020 skrev:

Vet inte om den andra betygsättaren bara hade tur och faktiskt fick träffa läkare, mina erfarenheter skiljer sig helt klart mot hans positiva omdöme. Dels så har du aldrig kontakt med samma läkare två gånger, byts ut hela tiden och sedan så träffar man inte sina patienter. Man sköter allt via telefon och utan undersökning, sätter in mediciner till höger och vänster eller plockar bort mediciner, allt utan att faktiskt ens undersöka patienterna eller behandla en som en faktisk människa. Så vill du behandlas som en bit papper i en journal och inte träffa någon läkare är det här vårdcentralen för dig! I annat fall rekommenderar jag dig att höra dig för någon annanstans.

1,0

16:40 - 18 jan, 2013 skrev:

Jättetrevlig och kunnig personal, ingen långbänk vid läkarkontakt, grundlig snabb titt och korrekt diagnos. Välstädat väntrum.