Närhälsan Ulricehamn vårdcentral, Ulricehamn

Om Närhälsan Ulricehamn vårdcentral, Ulricehamn

Välkommen till oss! Vi har en stabil bemanning med lång yrkeserfarenhet, vilket innebär kontinuitet och kvalitet för dig som patient.
Vi erbjuder: Distriktsläkarmottagning (även invärtesmedicin och geriatrik, Distriktssköterskemottagning, Telefonrådgivning, Barnavårdscentral (BVC), Diabetesmottagning,
Hjärta/kärlmottagning, Astma/KOLmottagning
Psykolog, Laboratorium med såväl extern som intern provtagning, Tillgång till rehabenhet med sjukgymnaster och arbetsterapeuter.

Verksamhetschef Gordana Jakupovic, tfn 0722-368908.

Lista dig hos Närhälsan Ulricehamn vårdcentral, Ulricehamn

Nygatan 7, 523 34, Ulricehamn - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård