Närhälsan Ulricehamn vårdcentral, Ulricehamn

Om Närhälsan Ulricehamn vårdcentral, Ulricehamn

Välkommen till oss! Vi har en stabil bemanning med lång yrkeserfarenhet, vilket innebär kontinuitet och kvalitet för dig som patient.
Vi erbjuder: Distriktsläkarmottagning (även invärtesmedicin och geriatrik, Distriktssköterskemottagning, Telefonrådgivning, Barnavårdscentral (BVC), Diabetesmottagning,
Hjärta/kärlmottagning, Astma/KOLmottagning
Psykolog, Laboratorium med såväl extern som intern provtagning, Tillgång till rehabenhet med sjukgymnaster och arbetsterapeuter.

Verksamhetschef Anna-Lena Ingelhag 0321 - 292 51

Lista dig hos Närhälsan Ulricehamn vårdcentral, Ulricehamn