Närhälsan Ljungskile vårdcentral, Ljungskile

Om Närhälsan Ljungskile vårdcentral, Ljungskile

Hos oss träffar du läkare med specialistkompetens i allmänmedicin, specialistsjuksköterskor inom diabetes, hjärta-kärl och astma-allergi. Vi har också psykolog och kurator och har även ett nära samarbete med sjukgymnastik.
Receptionen är öppen 07.30-16:30. Telefonen är öppen 07:00-16:30, övrig tid hänvisning till 1177.
När vårdcentralen är stängd går det bra att ringa 1177 för vidare information.

Lista dig hos Närhälsan Ljungskile vårdcentral, Ljungskile

Vällebergsvägen 28, 459 30, Ljungskile - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård