BVC JohannesVården - VC och BVC, Tynnered

Om BVC JohannesVården - VC och BVC, Tynnered

Vi finns i Tynnered. I en anda, byggd på god människosyn, respekt och omsorg, vill vi erbjuda lättillgänglig hälso- och sjukvård av hög kvalité.
Vi har distriktsläkare, distriktssköterska, diabetes- och astmasköterska, psykolog, psykoterapeut, barnsjuksköterska, arbetsterapeut och sjukgymnaster. Vi erbjuder medicinsk fotvård samt gör hembesök i mån av behov. Det går också att komma till oss för hälsokontroller och vaccinationer.
Vi har öppet varje vardag kl 8-17. Vi har tagit bort drop in till förmån för bokade akuttider, för att förbättra kontinuiteten och förkorta väntetiderna. För att boka akuttid till läkare, vänligen ring. Jourmottagning har vi i samarbete med Alléjouren, Södra Allégatan 6 (Axesshuset) vardagar kl 17-22 samt lördagar och helgdagar 10-16.

Trollbärsvägen 16 A, 426 55, Västra Frölunda - visa på karta

BVC JohannesVården - VC och BVC, Tynnered

22:05 - 16 jun, 2014 skrev:

Bra VC med trevligt och professionellt bemötande och tid samma eftermiddag.

14:22 - 19 mar, 2014 skrev:

Man blir alltid vänligt bemött, oftast inte speciellt lång väntetid, och man bemödar sig om varje individ på ett fint sätt!