Närhälsan Tuve vårdcentral, Göteborg, Tuve

Om Närhälsan Tuve vårdcentral, Göteborg, Tuve

På Tuve vårdcentral tar vi emot människor i alla åldrar. Vi erbjuder Dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Förutom distriktsläkare har vi ett nära samarbete med specialist i reumatologi.Vi har dessutom specialmottagningar för Dig med diabetes, astma/KOL, hjärtsvikt, högt blodtryck, stroke, rökavvänjning och inkontinens. Vi kan hjälpa Dig med: Små kirurgiska ingrepp, medicinsk rådgivning, vaccinationer, intyg, hälsoundersökningar. Vi kan erbjuda kontakt med psykolog och kurator. På Familjecentralen finns Barnavårdscentral, Barnmorskemottagning och Öppen förskola. Här arbetar psykolog och familjerådgivare. På Hisingen Jourcentral tar vi hand om Dig som behöver omedelbar hjälp kvällar och helger. Adress: Virvelvindsgatan 8A, öppet vard. 17 - 22, lörd, sönd 10 - 16.
Vårdcentralschef Tomas Johansson.

Lista dig hos Närhälsan Tuve vårdcentral, Göteborg, Tuve