Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Trosa, Trosa

Om Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Trosa, Trosa

Till oss kan du vända dig om du har besvär med smärta, har en funktionsnedsättning, eller behöver rehabilitering efter en operation. Av oss kan du också få råd och hjälp i förebyggande syfte. $Du behöver ingen remiss.$ $Besök$När du träffar sjukgymnasten får du berätta om dina besvär och vi gör en undersökning och bedömning av din funktion. Tillsammans gör vi en behandlingsplan med mål för din behandling.$ $Hjälpmedel$Är du i behov av rollator, kryckkäppar eller gåbord, hjälper vi dig att prova ut dessa. Hos oss kan du också hyra eller köpa TENS-apparat. $Vi som arbetar här har tillsammans en bred kompetens.

Tomtaklintgatan 2, Trosa - visa på karta