Öppet idag från 08:00

Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Trosa, Trosa

Tomtaklintgatan 2, Trosa

Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Trosa, Trosa

Till oss kan du vända dig om du har besvär med smärta, har en funktionsnedsättning, eller behöver rehabilitering efter en operation. Av oss kan du också få råd och hjälp i förebyggande syfte.
Du behöver ingen remiss.

Besök
När du träffar sjukgymnasten får du berätta om dina besvär och vi gör en undersökning och bedömning av din funktion. Tillsammans gör vi en behandlingsplan med mål för din behandling.

Hjälpmedel
Är du i behov av rollator, kryckkäppar eller gåbord, hjälper vi dig att prova ut dessa. Hos oss kan du också hyra eller köpa TENS-apparat.
Vi som arbetar här har tillsammans en bred kompetens.

Informationen uppdaterades 23:57 - 16 okt, 2019

Logga - Kry