Kuratorsteamet Vårdcentralen Trosa, Trosa

Om Kuratorsteamet Vårdcentralen Trosa, Trosa

Till oss kan du vända dig om du behöver hjälp att hantera svårigheter i livet såsom stress, ångest, utmattningssymtom, depression/nedstämdhet och smärttillstånd av olika slag.$Även i andra svåra livssituationer är du välkommen att kontakta oss. $Du träffar oss i första hand i individuella samtal. Vi är även en del av rehabilitering i samverkan. Vid längre sjukskrivning samarbetar vi med övriga vårdgivare och aktörer såsom arbetsförmedling, försäkringskassa , eller socialtjänst.$$Du behöver ingen remiss för att söka till oss.

Tomtaklintgatan 2 - visa på karta
Kuratorsverksamhet