4.1

Maria Alberts Vårdcentral, Trollhättan

Djupebäcksgatan 21C, 461 32, Trollhättan

Maria Alberts Vårdcentral, Trollhättan

4.1
Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i vårdvalet VG primärvård. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vi har specialister inom allmänmedicin, distrikts-och sjuksköterskor med specialitet inom astma-KOL, diabetes, hjärta-kärl, BVC med tillgång till barnhälsovårdspsykolog, sekreterare, kurator, fotterapeut. Vi har även specialistläkarkonsulter inom gynekologi, hud, ortopedi, diabetes och barnmedicin. Utanför vårt ordinarie åtagande har vi också , massör, sjukgymnast kopplat till verksamheten. Vi erbjuder även kostrådgivning, träning på recept, laserkirurgi, idrottsskademottagning samt full vaccinationsmottagning. Tidsbokad läkar- och sköterskemottagning via tfn 400 100, vardagar 07.30-17.00.Vi har även tidsbokning till läkare via vår hemsida (www.mariaalbertsvardcentral.se) Drop-in för barn med akuta sjukdomar vardagar 08.00-08.30.

Informationen uppdaterades 17:02 - 19 jul, 2021

4.1 / 5

3 okt, 2020 Liselott O. skrev:

Stabil pålitlig vårdcentral välbemannad trevlig personal

1 maj, 2020 Leif F. skrev:

Alltid lika välkommen

1 maj, 2020 Nikolaos A. skrev:

Bästa vårdcentral jag varit på

1 maj, 2020 Malin K. skrev:

Tack för bra vård