Närhälsan Trandared vårdcentral, Borås

Om Närhälsan Trandared vårdcentral, Borås

Välkommen till oss! Läkarmottagning med specialister inom allmänmedicin, Distriktssköterskemottagning och Barnavårdscentral. Dessutom finns mottagning för astma, KOL, diabetes och hjärta-kärl. För Dig som behöver hjälp av primärvårdspsykiatrin kan vi erbjuda KBT hos legitimerad psykolog/psykoterapeut och samtal hos sjuksköterska.
Verksamhetschef: Loizos Pieri.

Lista dig hos Närhälsan Trandared vårdcentral, Borås

Kindsgatan 1, 504 50, Borås - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Torsdag 07:00 - 16:30 Endast provtagning
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Närhälsan Trandared vårdcentral, Borås

3,2