Närhälsan Trandared vårdcentral, Borås

Om Närhälsan Trandared vårdcentral, Borås

Välkommen till oss! Läkarmottagning med specialister inom allmänmedicin, Distriktssköterskemottagning och Barnavårdscentral. Dessutom finns mottagning för astma, KOL, diabetes och hjärta-kärl. För Dig som behöver hjälp av primärvårdspsykiatrin kan vi erbjuda KBT hos legitimerad psykolog/psykoterapeut och samtal hos sjuksköterska.
Verksamhetschef: Gunilla Ackelid.

Lista dig hos Närhälsan Trandared vårdcentral, Borås