Närhälsan Källstorp vårdcentral, Trollhättan

Om Närhälsan Källstorp vårdcentral, Trollhättan

Välkommen till oss.
Hos oss arbetar distriktsläkare, distriktssk och ssk med diabetes, blodtryck, astma/KOL, livsstil/hälsoinform, rökavvänjn, inkontinens, sårvård, dietist och vaccinationer. Kurator finns samt BVC. Tel-tid vard distr-ssk mellan 07:00-16:50.
Drop-in mott till distriktsläk och distriktssk vard mellan 08:15-09:00. Resten av våran öppettid är bokningsbar. Man kan även få en bokad tel-tid.
Laboratoriet har öppet månd-tors 07:30-16:15
fred 7:30-14:00
Receptionen öppen vard 07:20-17:00.
Efter kl 17 vardagar samt helger kl 10-17 hänvisning till Jourcentralen Trollhättan drop-in mottagning. Tel 0520-494543.

Lista dig hos Närhälsan Källstorp vårdcentral, Trollhättan

Strömsviksvägen 16, 461 59, Trollhättan - visa på karta