Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Om Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Välkommen till Närhälsan Torslanda vårdcentral och Torslanda BVC.

Vi erbjuder alla delar i primärvårdsuppdraget. Vi erbjuder läkarkontakter. Därutöver finns sjuksköterskor med specialkompetens inom astma-KOL, diabetes, blodtrycksmottagning och demens.
Enheten har psykologer och kurator samt tillgång till sjukgymnastik. Skelett- och lungröntgen utförs på Unilabs röntgen på Hisingen.
Vi har en stor och välbemannad BVC med barnsjuksköterskor, barnläkare och barnpsykolog. I nära samarbete med BVC har vi mödravårdscentral och ungdomsmottagning. Vårdcentralschef Marie Berg marie.l.berg@vgregion.se
Tfn: 031-747 86 47.

• Fredag 08:00 - 11:00 Öppettider lab

Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

4,2

11:05 - 20 apr, 2018 skrev:

Jag är väldigt nöjd med Närhälsan i Torslanda! Trevligt bemötande, mycket kompetent och effektiv personal som inte lämnar något åt slumpen.

22:00 - 08 mar, 2018 skrev:

Trevligt bemötande av all personal. Helnöjd med Närhälsan!

15:49 - 14 feb, 2018

10:01 - 31 jan, 2018 skrev:

Trevlig och effektiv vårdcentral.
Mycket kunniga och effektiva och medarbetare.
Närhälsan Torslanda är ett föredöme som borde följas av övriga vårdcentraler inom Västra Götalandsregionen.

09:29 - 01 dec, 2017 skrev:

Sökte vård för min 9-årige son. Trevligt bemötande av personal. Vid undersökningen ingav läkaren en trygghetskänsla samt gjorde en lugn och noggrann undersökning. Han förklarade även på ett pedagogiskt sätt vad vi skulle vara extra uppmärksamma på vid förändrat tillstånd.

07:05 - 28 nov, 2017

11:29 - 03 okt, 2017

16:07 - 21 aug, 2017 skrev:

Var där med min 2 åring och fick fantastiskt bemötande av läkaren som tog emot oss. Pedagogiskt och bra, både jag och min dotter kände oss trygga. Väldigt proffsigt. Kommer tyvärr inte ihåg namnet men en ca 35 årig manlig läkare. Mycket nöjd.

00:48 - 12 aug, 2017

2,0