Närhälsan Tjörn vårdcentral, Kållekärr

Om Närhälsan Tjörn vårdcentral, Kållekärr

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.

Utöver specialistläkare i allmänmedicin har vi specialist i hud. Dessutom har vi astmasköterska, diabetessköterska, psykolog och rehabkoordinator. I huset finns även Rehabmottagning

Hänvisning efter stängning till Närhälsan Stenungsund jourcentral, tel 010-473 32 00 el 1177. Öppettider mån-fre 17.00-22.00, lör-sön, helgdag 10.00-16.00
Vårdcentralschef Ann-Sophie Lekander.

Syster Ebbas väg 1, 471 94, Kållekärr - visa på karta

Närhälsan Tjörn vårdcentral, Kållekärr

4,4

13:49 - 10 jan, 2016

04:41 - 08 maj, 2013 skrev:

+ Personalen är engagerade och hjälpsamma, empatiska läkare som lyssnar på en.
+ Lätt att boka akuttider.
- Ofta lång väntetid i väntrummet även om man har bokad tid.