Vårdcentralen Tingsryd

Om Vårdcentralen Tingsryd

Vårdcentralen Tingsryd står för trygghet, bred kompetens och kontinuitet. Vi har resurser att utreda och behandla de allra flesta av dina medicinska och psykosociala problem i livets alla skeden.
Så bokar du tid till läkare och distriktssköterska:
Ring 0477-79 48 50
Vårdcentralen använder telefonkösystemet Tele-Q vid tidsbestälning och rådgivning för att minska väntetiden i telefonen. Detta innebär att du får en uppringningstid.

Verksamhetschef

• Måndag - Onsdag 08:00 - 17:00
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Tingsryd

23:26 - 26 jun, 2015 skrev:

Helt underbar personal som hjälpte mig efter olyckan