Kirurgavdelning 6 Kalmar

Om Kirurgavdelning 6 Kalmar

Vi vårdar dig som har en sjukdom i njurar, urinvägar, prostata eller mannens könsorgan. Vi vårdar även dig som en bröst- eller hormonsjukdom.

Vi som jobbar på avdelningen arbetar i team, vilket innebär du kommer få träffa flera av oss när du är här. Eftersom vi jobbar i team kommer de som du träffar alla ha god kännedom om ditt tillstånd, vilket gör att vi kan ta ett helhetsgrepp och att du kan känna dig trygg under den tid du vistas hos oss.

Lasarettsvägen 1, 392 44 Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Söndag 11:00 - 20:00
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 13:00 - 19:00
Endokrin kirurgi, Kirurgi

Kirurgavdelning 6 Kalmar

12:40 - 30 nov, 2018 skrev:

Stort tack för att ni finns. Fick snabb och profetionellt vård med mycket trevlig bemötande.