Diabetes- och endokrinmottagningen Kalmar

Om Diabetes- och endokrinmottagningen Kalmar

Till oss kommer du för utredning och behandling om du har en sjukdom som är relaterade till de hormonproducerande körtlarna som bukspottkörteln (diabetes), sköldkörteln, binjurarna och hypofysen. Till oss kan du också komma om du har problem med rubbningar i kalkomsättningen, svårare fall av högt blodtryck samt benskörhet.

Till dig som använder FreeStyle Libre: Observera att vi skickar maximalt åtta sensorer (en kvartalsförbrukning) per beställning.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
Drop-in