Medicinavdelning 14 Kalmar

Om Medicinavdelning 14 Kalmar

Hos oss vårdas du som har en njursjukdom, till exempel kronisk njursvikt. Här vårdas du också om du har en endokrin sjukdom, det vill säga en sjukdom som är kopplad till de hormonbildande körtlarna i kroppen som exempelvis sköldkörteln, bisköldskörtlarna eller binjurarna. Även du som har en reumatologisk sjukdom vårdas hos oss.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Söndag 13:00 - 24:00
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 13:00 - 19:00
Vi har blomförbud av hänsyn till allergiker.
Endokrinologi, Reumatologi