Närhälsan Tanumshede vårdcentral, Tanumshede

Om Närhälsan Tanumshede vårdcentral, Tanumshede

Vi erbjuder:
Specialister i allmän medicin.
Hjärtspecialist.
Vi har även tillgång till gynekolog.
Vårdcentralen har specialsjuksköterskor inom diabetes astma/KOL och Hjärta/Kärl.
Sjuksköterska med specialkompetens inom äldrepsykiatri och demensvård.
Distriktsköterskemottagning i Tanumshede, Grebbestad och Bullaren.
Vi utför vaccinationer, sjöfartsintyg och körkortsintyg.
Provtagning.
Vi har nära samarbete med Familjecentral och Ungdomsmottagning samt Distriktsjukgymnast.
Leg. psykoterapeuter/psykolog.
Fotvårdsspecialist.
Distriktsköterska som utför hälsoprofiler.
Kvällar och helger hänvisas till Närhälsan Tanumshede jourcentral.
Agnetha Wingstedt, verksamhetschef
Tel. 0705776692