Öppet i morgon från 08:00

Närhälsan Fjällbacka vårdcentral, Fjällbacka

Nestorsvägen 2, 457 40, Fjällbacka

Närhälsan Fjällbacka vårdcentral, Fjällbacka

Vi erbjuder Specialister i allmän medicin. Vi har även tillgång till hjärtspecialist. Vårdcentralen har specialsjuksköterskor inom diabetes, astma KOL och hjärta-kärl. Sjuksköterska med specialkompetens inom äldrepsykiatri och demensvård. Distriktssköterskemottagning i Fjällbacka och Hamburgsund. Vi utför vaccinationer, sjöfartsintyg och körkortsintyg. Provtagning. Vi har nära samarbete med Familjecentral och Ungdomsmottagning samt Distriktssjukgymnast. Leg. psykoterapeut. Fotvårdsspecialist. Distriktsköterska som utför hälsoprofiler. Kvällar och helger hänvisas till Närhälsan Tanumshede jourcentral. Agnetha Wingstedt, verksamhetschef Tel. 0705776692

Informationen uppdaterades 17:02 - 13 jan, 2021

Logga - Kry