Vårdcentralen Tannefors, Linköping

Vårdcentralen Tannefors

, Linköping

Nya Tanneforsvägen 43 C, Linköping, 58191 Linköping

Vårdcentralen Tannefors betjänar cirka 13 200 invånare i innerstad och landsbygd med flera barnrika områden. Verksamheten består av ett flertal specialistmottagningar. Målsättningen är att erbjuda trygg och säker vård med hög medicinsk kompetens och ett bra bemötande. I närheten av vårdcentralen finns tillgång till apotek och goda bussförbindelser.

Informationen uppdaterades 04:03 - 2 mar, 2024

4 mar, 2024

Ofta väldigt otrevliga personer (speciellt en vad det låter som, lite äldre kvinna) i teleq:n. Får en ofta att känna sig dum och förminskar orsaken till att man ringt. Har alltid en klump i magen när jag ringer, oavsett om det gäller mig själv eller mina barn. Är själv ssk och jobbar inom vården, finns ingen anledning till denna dåliga attityd och bemötande. Skärpning!

24 nov, 2023

Personalen var ointresserade samt en stor känsla att de inte besitter tillräcklig kunskap om läkarvård. Otrevliga och har inget större intresse för patienten, utan bagatelliserar den sökande och man upplevs som ett problem. Mycket dålig återkoppling samt hög personalomsättning gör att behandlingen blir mycket arbetssamma för patienten då inget initiativ tas från personalen.

24 nov, 2023

Dålig återkoppling när man bokar en tid. Personalen har i genomsnitt dålig kompetens och en känsla av osäkerhet vid besök. En uppfattning att man inte tar patienten på allvar, utan man behandlas som ett problem man inte vill behandla. Mycket dålig återkoppling samt hög personalomsättning gör att man tvingas att byta behandlare. Personalen läser mer i fass, än sätta sig in i patientens utsago.

9 jul, 2023

Helt nöjd med den vård jag får, sökte för en, som jag tyckte, bagatell men fick en remiss till cancerutredning vilket sannolikt räddade mitt liv. Min läkare är lyhörd, noggrann och kompetent. Man blir alltid mött med respekt. Enda kruxet kan vara att få en tid lite snabbt, alla vårdinstanser lider av personalbrist...

2 mar, 2023

Bemötandet från läkare och enhetschef var sämsta tänkbara. Har aldrig blivit så illa bemött. Gå inte dit!

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Tannefors har fått i Nationella Patientenkäten.

Laboratoriet

Vårdcentralen

Laboratoriet

Vaccination mot covid-19, Vårdcentral (BT)