Närhälsan Töreboda vårdcentral, Töreboda

Om Närhälsan Töreboda vårdcentral, Töreboda

Från den 15 april byter den offentliga primärvården namn till Närhälsan. På hundratals mottagningar runt om i regionen jobbar vi aktivt för att du ska ha ett så friskt och skönt liv som möjligt. Det tycker vi vårt nya namn ska berätta.
Rådgivning vid akut sjukdom mån-fre 8-17 tel. 0500-43 10 00

Lista dig hos Närhälsan Töreboda vårdcentral, Töreboda

0506 - 197 10 Växelnummer
Börstorpsgatan 9, 545 31, Töreboda - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 16:30 Laboratoriet

Närhälsan Töreboda vårdcentral, Töreboda

2,0

16:32 - 01 maj, 2018 skrev:

Upplever och har upplevt framförallt att bemötandet man får/kan få nästan skulle kunna liknas vid ett lotteri. Antingen drar man en vinstlott och får ett bra/bättre bemötande eller en nit.
Synd ...att det enligt min åsikt inte verkar prioriteras högre på Närhälsan i Töreboda, med ett gott bemötande, det ändå är människors välbefinnande och mående som man b.la. jobbar med. Skulle alltså önska bättre bemötande, lab- personalen tycker jag däremot ständigt och allt som oftast har ett mycket trevligt och fint bemötande vilket så klart uppskattas.

2,0

16:30 - 06 maj, 2013 skrev:

Under många år bodde och arbetade jag inom Töreboda kommun. Många gånger besökte jag vårdcentralen både eget ärende men otaliga gånger med omsorgstagare och andra som jag följde. Alldeles för många gånger va jag besviken till slut orkade jag inte längre utan bytte till Tidans vårdcentral. Trodde kanske att det hade blivit bättre med åren att Ni lärt er men jag får hela tiden rapporter om att så är inte fallet. Nu ringde jag i morse för jag är så ängslig för min bästa vän som har sökt hjälp flera gånger men känner sej inte till freds och orkar nu inte ens till affären själv. Eftersom jag skulle bli uppringd av er en tid som jag inte kunde passa. ringde jag igen och talade in ett meddelande. När jag kom hem fanns flera samtal missade och ert inpratade meddelande va inte trevligt att höra och då hade jag alldeles i onödan förklarat varför och mina olika telefonnummer och att jag hade behandling just den tid jag fått.